bl_pære.png
 

Af hjertet tak for en fantastisk formiddag til Brainy Breakfast d. 14. maj

 

Vi er meget taknemlig fordi så mange havde lyst til at bruge en mandag formiddag i selskab med os. Vi værdsætter at så mange prioriterer at ny viden er vigtig - og ikke mindst, at lære at bruge værdsætte har betydning. 

Vi har samlet en lille film fra dagen, som er filmet af Louise i løbet af formiddagen. Den finder du lidt længere nede. 

 

Vindere af konkurrencen

Det var utroligt dejligt at læse din evaluering. Alle evalueringer var søde, konstruktive og forholder sig til det vi præsenterer for dig – og det kan vi rigtig godt lide!
Vi har selvfølgelig også fundet vinderne af hhv. første og anden premieren af konkurrencen. Begge vindere er blevet orienteret. 

Første pladsen går til Christian Østergaard
Tillykke med pladsen på vores Ambassadør for værdsættelse forløb – vi glæder os til at se dig.

Anden pladsen går til Elsebeth Skog Nielsen
Kæmpe tillykke med anden pladsen. Du vil modtage bogen Mer’ motivation og arbejdsglæde, tak! Inkl. en kode, som giver adgang til at tage testen for dit værdsættende sprog.

StockSnap_1VWAFO2KLQ.jpg

Ambassadør for værdsættelse

Husk du stadigvæk kan nå at bruge din rabatkode fra Brainy Breakfast til Ambassadør for værdsættelse forløbet. Læs mere om forløbet lige her.

 

Lises ord om hver af de fem værdsættende sprog

Der findes 5 forskellige sprog, hvorpå man kan kommunikere værdsættelse, og et stort antal 'dialekter' indenfor hvert sprog. Hvis man tager Motiveret af Værdsættelse (MAV) testen, kan man afdække sit primære, sekundære og mindst foretrukne sprog, samt finde frem til hvilke specifikke handlinger man foretrækker på sit primære sprog.

Bekræftende ord: Kan både være ros af specifikke handlinger og værdsættelse af personlige karaktertræk. Det kan være personligt 1:1, foran andre i mindre grupper. De færreste bryder sig om offentlig anerkendelse. Ordene kan være både på tale og skrift. Pas særligt på med kritik, bebrejdelser og negativ feedback til en som har bekræftende ord som sit foretrukne sprog.

Kvalitetstid: Kan både være nærværende samtale, hvor du lytter og har øjenkontakt samt aktiviteter i og udenfor arbejdstiden. 

Tjenester: Spørg først. Vær venlig og høflig. Udfør tjenesten på den måde modtageren af tjenesten selv ville gøre det. Sørg for at fuldføre opgaven.

Gaver: Erstat gerne generelle firmagaver med personlig værdsættelse, som giver mening for modtageren. Du kan med fordel fokusere på oplevelser. Undersøge modtagerens interesser og hobbies. Spørg venner og familie. Brug lidt tid på det. 

Fysisk berøring: Håndtryk, high five, klap på ryg/skulder eller kram, hvis man ved de kan lide det.

 

Kærlig hilsen hele team HUMAN UNIVERZ
Mikkel, Lise, Louise, Liselotte, Sofie, Patrick og Rikke

 
 
 
 
 

Se billeder og video fra vores tidligere Brainy Breakfast


 

Kan vi hjælpe dig med noget?