FORANDRINGSLEDELSE • APPRECIATION AT WORK
Etableringen af ny coor division
I forbindelse med etableringen af en ny division i Coor Service Management, med over 120 medarbejdere, blev en lang række arbejdsgange undersøgt og ændret. Vi hjalp den nye divisionsledelse med forandringsledelsesværktøjer til både medarbejdere og ledere for at sikre, at de mange forandringer blev en succes.
Vi hjalp Coor med at sætte fokus på bevidst ledelse ved at arbejde med Best Practice i forandringsledelse samt iværksætte konkrete initiativer for medarbejderværdsættelse. Vi brugte ligeledes ADKAR-modellen til at skabe den rette storytelling som værktøj til at involvere medarbejderne i forandringsrejsen.
Udfordringen
Etablere en selvstændig division i Coor Service Management og sikre dets succes. Divisionen skulle være i stand til at tiltrække de relevante ansøgere med den rette know-how og promovere sig selv til nuværende og potentielle kunder.
Løsningen
Vi hjalp Coor med at undersøge og ændre en lang række arbejdsgange for mere end 120 medarbejdere. Med indgående brug af ADKAR-modellen og Appreciation at Work blev medarbejderværdsættelse, selvledelse som kompetence og bevidst og proaktivt ledelse iværksat.