almindelige handelsbetingelser
HUMAN UNIVERZ Partner byHeart ApS
Fruebjergvej 3
2100 København Ø
Danmark
CVR: 33372027
§ 1
Anvendelse
Disse almindelige handelsbetingelser (herefter kaldet “Betingelserne”) gælder for alle produkter og ydelser, der købes hos HUMAN UNIVERZ Partner byHeart ApS.
§ 2
Pris & udgifter
Prisen for ydelser og produkter følger som udgangspunkt den gældende prisliste på det tidspunkt, vi bekræfter din ordre, medmindre andet er aftalt skriftligt. Alle priser er eksklusive moms.
Stk. 2
Rejseudgifter uden for Storkøbenhavn i forbindelse med levering af ydelser refunderes efter regning og kørselsgodtgørelse i henhold til de satser, der til enhver tid fastsættes af staten.
Stk. 3
Udgifter til kost, logi, fragt, andre rejseudgifter og transport m.v. i forbindelse med udførelsen af ydelser faktureres separat til kostpris.
§ 3
Betaling og betalingsfrist
Udstedelse af faktura og betalingsfrist afhænger af produktets eller ydelsens natur medmindre andet aftales skriftligt.
Stk. 2
Timebaserede ydelser:
Faktura udstedes månedligt.
Betalingsfristen er løbende måned + 30 dage.
Stk. 3
Kursus, uddannelse, certificeringer, workshops, m.v.:
Faktura udstedes op til 6 uger før programmets afholdelse.
Betalingsfristen er op til 4 uger før programmets afholdelse.
Omkostninger, f.eks. transport og logi, efterfaktureres umiddelbart efter leverancens udførelse med en betalingsfrist på løbende måned + 30 dage.
Stk. 4
Produkter, hvor § 4, stk. 2-3 ikke finder anvendelse:
Faktura udstedes ved umiddelbart efter købet finder sted
Betalingsfristen er 14 dage
Stk. 5
Såfremt du undlader at betale faktura for produkter eller ydelser rettidigt af årsager, som vi er uden ansvar for, har vi ret til rente af det forfaldne beløb på 2% pr. måned fra forfaldstid til betaling forekommer.
§ 4
Aflysning eller ændring af leveringsdato
Du har mulighed for at indgå aftale om ny leveringsdato.
Stk. 2
Du kan aflyse eller ved aftale ændre leveringsdato for en hel eller delvis levering op til 8 uger før den aftalte dato uden omkostning.
Stk. 3
Ved aflysning af en hel eller delvis levering i 4-8 uger før den aftalte leveringsdato påkræves 30 pct. af prisen. Ved aflysning 0-4 uger før den aftalte leveringsdato påkræves 100 pct. af prisen.
§ 5
Refundering
Ved køb af billetter til enkeltstående arrangementer, som ikke beskrives som et kursus eller workshop, kan man ikke refundere sit køb.
§ 6
Tilgodehavende
Eventuelle tilgodehavende fra timebaseret ydelser eller klippekort omfatter udelukkende til det produkt, som oprindeligt er købt medmindre andet aftales.
Stk. 2
Eventuelle tilgodehavende på klippekort bortfalder 12 måneder efter aftalens indgåelse.
Stk. 3
Eventuelle tilgodehavende på timebaseret ydelser bortfalder 12 måneder efter aftalens forventede slutdato.
§ 7
Fortrolighed
Oplysninger, som er kommet og vil komme i vores besiddelse, er fortrolig. Vi forpligter os til at holde sådanne oplysninger strengt fortroligt og vil alene benytte os af oplysningerne i udførelsen af vores forpligtelser. HUMAN UNIVERZ forpligter sig til at holde alle oplysninger og viden opnået som resultat af vores interaktion med din, dine samarbejdspartnere, dine underorganisationer og/eller enhver medarbejder strengt fortroligt. Sådanne oplysninger og viden omfatter også økonomi, systemer og strategier. Denne bestemmelse omfatter alle aktionærer, medarbejdere og/eller underleverandører under direkte kontrol af HUMAN UNIVERZ.
§ 8
Persondata
Den til enhver tid gældende persondatapolitik kan findes på vores hjemmeside: www.humanuniverz.dk/persondatapolitik.
§ 9
Immaterielle rettigheder
Den fulde ejendomsret til alle immaterielle rettigheder, der opstår i forbindelse med vores udførelse af serviceydelser, tilhører HUMAN UNIVERZ med mindre andet er aftalt, med respekt for tredjeparts rettigheder, herunder gældende licenser udstedt til HUMAN UNIVERZ, vores medarbejdere og/eller underleverandører samt materialer, værktøjer, metoder, ophavsrettigheder og lignende.