almindelige handelsbetingelser

 

HUMAN UNIVERZ Partner byHeart ApS
Fruebjergvej 3
2100 København Ø
Danmark
CVR: 33372027

§ 1

Anvendelse

Disse almindelige handelsbetingelser (herefter kaldet “Betingelserne”) gælder for alle produkter og ydelser, der købes hos HUMAN UNIVERZ Partner byHeart ApS.

 

§ 2

Pris & udgifter

Prisen for ydelser og produkter følger som udgangspunkt den gældende prisliste på det tidspunkt, vi bekræfter din ordre, medmindre andet er aftalt skriftligt. Alle priser er eksklusive moms.

Stk. 2

Rejseudgifter uden for Storkøbenhavn i forbindelse med levering af ydelser refunderes efter regning og kørselsgodtgørelse i henhold til de satser, der til enhver tid fastsættes af staten.

Stk. 3

Udgifter til kost, logi, fragt, andre rejseudgifter og transport m.v. i forbindelse med udførelsen af ydelser faktureres separat til kostpris.

 

§ 3

Betaling og betalingsfrist

Udstedelse af faktura og betalingsfrist afhænger af produktets eller ydelsens natur medmindre andet aftales skriftligt.

Stk. 2

Timebaserede ydelser:

  • Faktura udstedes månedligt.

  • Betalingsfristen er løbende måned + 30 dage.

Stk. 3

Kursus, uddannelse, certificeringer, workshops, m.v.:

  • Faktura udstedes op til 6 uger før programmets afholdelse.

  • Betalingsfristen er op til 4 uger før programmets afholdelse.

  • Omkostninger, f.eks. transport og logi, efterfaktureres umiddelbart efter leverancens udførelse med en betalingsfrist på løbende måned + 30 dage.

Stk. 4

Produkter, hvor § 4, stk. 2-3 ikke finder anvendelse:

  • Faktura udstedes ved umiddelbart efter købet finder sted

  • Betalingsfristen er 14 dage

Stk. 5

Såfremt du undlader at betale faktura for produkter eller ydelser rettidigt af årsager, som vi er uden ansvar for, har vi ret til rente af det forfaldne beløb på 2% pr. måned fra forfaldstid til betaling forekommer.

 

§ 4

Aflysning eller ændring af leveringsdato

Du har mulighed for at indgå aftale om ny leveringsdato.

Stk. 2

Du kan aflyse eller ved aftale ændre leveringsdato for en hel eller delvis levering op til 8 uger før den aftalte dato uden omkostning.

Stk. 3

Ved aflysning af en hel eller delvis levering i 4-8 uger før den aftalte leveringsdato påkræves 30 pct. af prisen. Ved aflysning 0-4 uger før den aftalte leveringsdato påkræves 100 pct. af prisen.

 

§ 5

Refundering

Ved køb af billetter til enkeltstående arrangementer, som ikke beskrives som et kursus eller workshop, kan man ikke refundere sit køb.

 

§ 6

Tilgodehavende

Eventuelle tilgodehavende fra timebaseret ydelser eller klippekort omfatter udelukkende til det produkt, som oprindeligt er købt medmindre andet aftales.

Stk. 2

Eventuelle tilgodehavende på klippekort bortfalder 12 måneder efter aftalens indgåelse.

Stk. 3

Eventuelle tilgodehavende på timebaseret ydelser bortfalder 12 måneder efter aftalens forventede slutdato.

 

§ 7

Fortrolighed

Oplysninger, som er kommet og vil komme i vores besiddelse, er fortrolig. Vi forpligter os til at holde sådanne oplysninger strengt fortroligt og vil alene benytte os af oplysningerne i udførelsen af vores forpligtelser. HUMAN UNIVERZ forpligter sig til at holde alle oplysninger og viden opnået som resultat af vores interaktion med din, dine samarbejdspartnere, dine underorganisationer og/eller enhver medarbejder strengt fortroligt. Sådanne oplysninger og viden omfatter også økonomi, systemer og strategier. Denne bestemmelse omfatter alle aktionærer, medarbejdere og/eller underleverandører under direkte kontrol af HUMAN UNIVERZ.

 

§ 8

Persondata

Den til enhver tid gældende persondatapolitik kan findes på vores hjemmeside: www.humanuniverz.dk/persondatapolitik.

 

§ 9

Immaterielle rettigheder

Den fulde ejendomsret til alle immaterielle rettigheder, der opstår i forbindelse med vores udførelse af serviceydelser, tilhører HUMAN UNIVERZ med mindre andet er aftalt, med respekt for tredjeparts rettigheder, herunder gældende licenser udstedt til HUMAN UNIVERZ, vores medarbejdere og/eller underleverandører samt materialer, værktøjer, metoder, ophavsrettigheder og lignende.