ForandringsEKSPERTER

HUMAN UNIVERZ er en frontløber i forandringsledelse og lederskab. Vi anvender effektive og holistiske metoder. Vi styrker menneskers potentiale og skaber forretningsmæssig succes.

vores vision

Vi er din organisations foretrukne partner i forandringsledelse på individ-, program-/projekt- og organisatorisk niveau.

værdien vi gir'

Vi skaber de nødvendige adfærdsændringer, som understøtter forretningsmæssige succeser, ved at:

• sikre konkrete forandringers forretningsmæssige mål/effekt opnås

• gøre din organisation forandringsparat og dermed få en konkurrencemæssig fordel

• klæde dine ledere og medarbejdere på til effektivt at arbejde med forandringer

vores tilgang

• Vi udfordrer, hvordan vores kunder ser på og håndterer forandring

• Vi skaber bevidst og excellent forandringsadfærd hos vores kunder

• Vi sætter forandringsledelse på dagsorden

• Vi har en struktureret og holistisk tilgang til forandringer baseret på teori, forskning og best practice

Vores ydelser

Vi opbygger, træner og styrker forandringsmusklen på alle niveauer i organisationen:

• Vi leverer mentorer og konsulenter til transformationer og forandringsprojekter

• Vi rådgiver topledelse og mellemledere i ledelse af forandringer

• Vi inspirerer og faciliterer gennem hele forandringsprocessen

• Vi gennemfører træning og kompetenceudvikling

• Vi designer og implementerer virksomhedsspecifikke værktøjer

Malou Havskjold

Grundlægger & Partner

Liselotte Søndergaard

Louise Neel Høyer

Lars Christian Hansen

Senior Management Consultant

Simon Lund-Jensen

Senior Management Consultant

Mille Egholm Pedersen

Consultant

Bliv freelancer hos human univerz

HUMAN UNIVERZ har samlet en række af landets dygtigste forandringsledere i vores freelance-netværk. Det er det netværk, som sikrer at vi altid kan møde vores kunders behov - uanset om der er tale om en større eller mindre forandring.

Ledige stillinger

Vi har ingen ledige stillinger lige nu. Men vi modtager gerne uopfordrede ansøgninger fra dygtige forandringskonsulenter, som kunne tænke sig at være en fast del af Team HUMAN UNIVERZ, hvis muligheden opstår.