Ny Konsulent Hos HUMAN UNIVERZ i 2017

Vi er enormt stolte af, at kunne byde Louise Neel Høyer ombord i HUMAN UNIVERZ rejsen. Det vil vi selvfølgelig gerne dele med dig og dermed også muligheden for at lære vores nye konsulent bedre at kende. Vi har stillet hende fem spørgsmål, som hun derefter har besvaret med egne ord. På den måde får du et hurtig indblik i hendes arbejdsgange samt spidskompetencer, rejsen inden HUMAN UNIVERZ og lidt mere, om hvem hun er som person. 

Vi håber I har lyst til at læse med - for vi synes hun er toppen af forandringsledelses-poppen.

 

Lær Louise bedre at kende

  1. Hvordan vil du beskrive din plads hos HUMAN UNIVERZ?
    HUMAN UNIVERZ er et lille konsulenthus med rigtig mange bolde i luften. Det betyder også, at der er brug for, at vi alle spiller sammen for at få det hele til at gå op. Vores hverdag er også meget omskiftelig, ligesom vores kontor kan se forskelligt ud - afhængig af om vi arbejder ude hos kunder, holder oplæg eller er ’hjemme’ hos os selv i SOHO. Dét trives jeg rigtig godt i.

    Min titel er Management Consultant, og mine specialer er forandringskommunikation, adfærdsdesign / nudging, ledertræning og forandringsledelse.

  2. Kan du hurtigt kortlægge din vej hertil?
    Den ultrakorte version er, at jeg igennem mange år har arbejdet med forandringskommunikation internt i store organisationer og været helt inde i maskinrummet af de forandringer, der rammer en organisation. I de senere år har jeg suppleret min kommunikationsværktøjskasse og solide erfaring med en uddannelse inden for adfærdsdesign via The Nudging Company og siden forandringsledelse i form af ADKAR. Det kickstartede min vej mod at arbejde endnu mere indgående med forandringer. Og da jeg mødte HUMAN UNIVERZ, vidste jeg, at dét var et sted, jeg gerne ville arbejde. Og heldigvis ville de to partnere, Liselotte Søndergaard og Sofie Halkjær også gerne arbejde sammen med mig. The rest is history.

  3. Hvad er din passion?
    Min passion er at være med til at skabe forandringer, der er både succesfulde og effektive - og hvor de ledere og medarbejdere, der skal gennemgå forandringen, bliver involveret og engageret i forandringen. For det er først det, der giver værdi – på bundlinjen og i forhold til arbejdsglæde og motivation.

    Jeg har været optaget af at lære hele mit liv, og jeg elsker at lære noget nyt – derfor har jeg også gerne mit hoved begravet i en spændende (fag)bog eller et podcast i ørerne, når jeg går tur i min lokale skov. For tiden er jeg særligt nysgerrig på, hvordan vi mennesker er skruet sammen – både hjernemæssigt, følelsesmæssigt og adfærdsmæssigt. Det forklarer nemlig, hvorfor vi har så svært ved at ændre vaner og gøre noget andet, end det vi plejer – uanset om det er i arbejdsmæssige sammenhænge eller privat.

  4. Hvordan hjælper du allerbedst en kunde?
    Grundlæggende er det min opgave at være god til at lytte og forstå, hvad det er, kunden har brug for, og hvad der virker i den konkrete kontekst, kunden er en del af. Hvad der virker i én type af virksomhed virker ikke nødvendigvis i en anden.

    Jeg forsøger desuden altid at møde en kunde, hvor kunden er. Når jeg kender kundens ståsted, og hvad det er, kunden gerne vil, så hjælper jeg dem med at komme i mål. Vi lever i en tid, hvor forandringerne udelukkende tager til i antal og fart, og derfor er den bedste hjælp, jeg kan give en kunde, konkrete og håndgribelige metoder og løsninger.

  5. Nævn tre elementer du benytter, når du arbejder?
    Der er mange. Men hvis jeg skal koge det ned, så bruger jeg hver gang min nysgerrighed og forretningsforståelse koblet med best practice-metoder.

 

Tusinde tak fordi du læste med. Vi håber du nu har fået et bedre billede af hvem Christina og Louise er, og hvordan de bedst kan hjælpe dig og dine forandringer. 

Kærlig hilsen
Team HUMAN UNIVERZ