Lær at tale alle 5 sprog for værdsættelse, skru op for motivation og arbejdsglæde hos dig selv og dine kolleger. Få dine forandringer til at glide lettere og hurtigere. Bliv kulturbærer for værdsættelse og trivsel i din organisation.


Hvorfor værdsættelse?

Værdsættelse er den største kilde til arbejdsglæde ifølge en stor undersøgelse fra Boston Consulting Group. 79% af medarbejdere som siger deres job op, angiver manglende værdsættelse som den primære årsag.

Kun 51% af alle ledere tror at de er gode til værdsættelse. Og det er kun 17% af deres medarbejdere som mærker det.

Hvis værdsættelse kommunikeres på en mere effektiv og autentisk måde, opnår du:

  • Trivsel og engagement øges – hos både ledere og medarbejdere
  • Forandrings- og fornyelsesinitiativer gennemføres hurtigere og mere effektivt
  • Samarbejdet fremmes i det enkelte team
  • Relationer med samarbejdspartnere og interessenter forbedres
  • Generel feedback vedrørende udviklingspunkter forløber lettere hvis man løbende føler sig autentisk værdsat

 

det handler om mennesker:

De 5 sprog for værdsættelse bliver brugt i foreløbig 60 lande i verden. I alle former for brancher, offentlige og private, uddannelsesinstitutioner og NGO'er. Den amerikanske bog er solgt i 280.000 eksemplarer. 'Motiveret af Værdsættelse' vurderingen er taget af 150.000 medarbejdere.

Det er meget individuelt hvordan den enkelte føler sig værdsat - både i sprog og konkrete handlinger. Der er ingen korrelation fundet imellem det foretrukne sprog for værdsættelse og DISC eller MBTI profilen.

På kurset lærer du:

  1. De 5 sprog for værdsættelse
  2. Handlinger som understøtter de 5 sprog i hverdagen
  3. Forskellen på værdsættelse og anerkendelse
  4. Dit eget foretrukne sprog og handlinger
  5. Hvordan du overvinde dine egne 'blinde vinkler'
  6. Hvordan du sikrer at værdsættelsen er autentisk
  7. Kendte forskelle når du skal værdsætte 'Millenials'
  8. Hvordan du integrerer værdsættelse og de 5 sprog i din daglige kommunikation og arbejde, så du skaber de bedste relationer med dine kolleger, ledere, kunder og samarbejdspartnere. 
  9. Hvordan du spreder viden om de 5 sprog i din organisation
  10. Hvordan du overvinder de klassiske forhindringer

 

her anvendes de 5 sprog - eksempler:

USA: Nike, Microsoft, Boeing, Ford, BEN & JERRY's, Nationwide Insurance, John Deere, Starbucks, Lilly, Exxon Mobil, DIRECTTV 

NASA, TSA, US Armed Forces & mange forskellige offentlige institutioner

Stanford, Yale, Princeton, Harvard, Gates Foundation, Save the Children, American Red Cross

Danmark: Private virksomheder, offentlige institutioner, skoler og uddannelsesinstitutioner bl.a. Coor Service Management, HOFOR & CODAN 

 

 

 

Hvis du vil være ambassadør for
værdsættelse, så får du:

  1. Et velkomst-webinar hvor du introduceres til forløbet og deltagerne
  2. Mulighed for at tage en online vurdering, som hjælper dig med at kortlægge dit eget foretrukne sprog for værdsættelse, inden kurset
  3. Et 1-dagskursus sammen med andre ambassadører for værdsættelse
  4. Bogen 'Mer Motivation og Arbejdsglæde, Tak'
  5. Kursusmaterialer
  6. 1 times personlig sparring ift. egen profil eller ideer til implementering i organisationen. Dette foregår over Skype kort efter kurset
  7. Invitationer til minimum 3 online videndelings-webinarer med Q&A, succeshistorier og sparring på konkrete udfordringer (ca. efter 3, 6 og 9 måneder)
  8. Invitation til en opfølgningsdag (efter 12 måneder)
IMG_20180625_165739.jpg
 
StockSnap_SDWHKLYKYD.jpg

Du får altså et helt års fokus på værdsættelse, så vi sammen sikrer at du får succes med værdsættelse i din organisation.

 

Du får et værktøj, som:

  • Virkelig gør en forskel for dig selv og dine omgivelser
  • Kan tilpasses og anvendes i forskellige miljøer og grupper – lige fra organisationsniveau til i et mindre team
  • Fungerer i tillæg til de værktøjer og teknikker, som du allerede har i din værktøjskasse
  • Styrker din profil som leder eller forandringsleder
  • Findes på både dansk og engelsk - hvis du arbejder internationalt

 

Praktisk information:

Vi starter løbende nye hold. Kontakt os, hvis du ønsker et åbent hold i din landsdel, eller hvis du ønsker at lave et hold internt i din organisation.

Næste planlagte hold med åbne pladser:

Sjælland 18/9 kl. 9-16 på Fredensborg Store Kro

Nordjylland 20/9 kl. 9-16 på Strandhotellet i Blokhus

Tilmeld dig ved at trykke køb i webshoppen eller ved at skrive til contact@humanuniverz.com.

Du kan også ringe på telefon +45 33 93 63 23

Undervisningen foretages af en instruktør fra HUMAN UNIVERZ, som er certificeret i Appreciation at Work.

Investering:

Normalpris: 9.500 kr.

Intropris: 7.500 kr. hvis du bestiller en kursusplads inden 20. august 2018.

Alle priser er eksklusiv moms.

 

Afbudspolitik

Det er vigtigt, at du læser nedenstående grundigt igennem

Indtil 8 uger før kursusstart: Ingen afbestillingsgebyr

4-8 uger før kursusstart: Afbestillingsgebyr er 30% af den aftalte pris

0-4 uger før kursusstart: Afbestillingsgebyr er 100% af den aftalte pris

Ved tilmelding på under 8 deltagere på den pågældende dato, kan vi se os nødsaget til at aflyse workshoppen.

 
MaxArbejdsglæde.jpg

Lise Grevenkop-Castenskiold

Jeg vil være din instruktør og glæder mig til at se dig på holdet

Tlf: +45 22 23 43 02
lise@humanuniverz.com 

LinkedIn

 

HU Shoppen